Délibábos / Utopian

Délibábos / Utopian
Délibábos / Utopian - kép1 / rajzfilm: 24 perc / készítette: becsey zsuzsa, 2012 / zene 1: oliver mayne, bede péter, sárvári kovács zsolt, hoch ernő / zene 2: dányi krisztina, juhász gábor, szabó g. hunor, rubik ernő zoltán

2009. július 25., szombat

távollétek – érkezések (körbe)

az a jó a távollétben, hogy a találkozás jólesik. szinte hiány után szabadul fel az ember, hogy aztán újra
amikor a napok visszatérnek a megszokottba. onnan pedig egyenes. tartani az egyeneseket.

egyszer akartam valami olyasmit írni (többször is), hogy te szellemi társ vagy. persze, csodálkozol. meglepődsz. mást vártál. de szeretkezni férfiakkal. mégiscsak az én testem vagy. veled nem szeretkezhetek. emlékszem, egyszer, amikor közel, és nem kívántam. mással tettem. hülyeség, miért ne szeretkezhetnék a testemmel.
(álarcokkal, nélkül). közben elfelejtettem írni, hogy te más vagy. akit megformáltam, csak itt van. ha igazából akarnálak írni, téged, nem tehetnéd ablakba. kegyetlen lennék, rólad minden arcot lefejtenék. kiderülne ki is vagy. hát nem jobb, hogy más? arcok nélkül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése