Délibábos / Utopian

Délibábos / Utopian
Délibábos / Utopian - kép1 / rajzfilm: 24 perc / készítette: becsey zsuzsa, 2012 / zene 1: oliver mayne, bede péter, sárvári kovács zsolt, hoch ernő / zene 2: dányi krisztina, juhász gábor, szabó g. hunor, rubik ernő zoltán

2009. július 2., csütörtök

talán nem is lesz olyan titkos ez a blog, mint képzeltem


nem is tudom. egyáltalán nem olyan egyértelmű. mert még sosem néztem meg az órát ébredésekkor. csak a világosból meg sötétből lehetett következtetni. és félrevezető is, mert nyáron a legkorábbi hajnalban is világos van. lehet éppenséggel, hogy a szövegek éjjel 2-3 órakor ébresztenek. hogy akkor kezdődnek. van, sőt, előfordul, hogy egész éjjel rajtam ülnek. ez a forgolódás. az attól függ, mennyire vagyok békében belül magammal. még olyan is van, nem írok le semmit, csak a forgolódás. ilyenkor csak a küzdelem van az alvással. szöveg nélkül. az egészen más állapot, amikor a szövegek ébresztenek. és valóban mintha azonos időben. de meglehet, sőt, bizonyos is, hogy éjfélkor is, vagy bármikor éppenséggel éjjel, ébreszthetnek szövegek. ilyen is előfordulhat. örökké lesz. te érted? mi ez... hogy került ide a legördülő címek közé, amikor tegnap, legalábbis akkor, nemhogy címet, de semmit még nem írtam. de lehet, rosszul emlékszem. hogy én írtam le mégis tévedésből.
mackó azt mondja, és nem félsz, hogy megerőszakolnak? – ezt mikor mesélem, hogy nyári tábor, gyerekek, mondom, nem. én egyáltalán nem félek. bízom az emberekben. miért félnék? különben is többen lesznek felnőttek. na és, azt mondja, akkor még inkább. több jut egyre. azért, jó, persze, beülteted a fejembe. nem félek, és kész.
mackó kemény is meg humoros is. most hogy viccel-e? kicsit viccel, kicsit komoly. mikor melyik jobban kitüremkedik. attól is függ, mosolyog-e, esetleg nevet utána. most nem pontosan eldönthető. se nem mosolyog, se nem szomorú. inkább csak kifordul a képből. értem konyha. mindegy. irány számítógép, mikor nem vagyok, ki kell használni. méghogy megerőszakolnának. néha mennyire szeretném. egy kis erőszak. hogy bánna testemmel. inkább csak kicsit erőszakolna meg. ilyesmi.

nem is tudom. végülis, nem is olyan fontos ez a napló. de, ha valóban nyugalmat ad, miért ne térhetnék be, időnként.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése