Délibábos / Utopian

Délibábos / Utopian
Délibábos / Utopian - kép1 / rajzfilm: 24 perc / készítette: becsey zsuzsa, 2012 / zene 1: oliver mayne, bede péter, sárvári kovács zsolt, hoch ernő / zene 2: dányi krisztina, juhász gábor, szabó g. hunor, rubik ernő zoltán

2009. október 6., kedd

egy év. hogy a babáknak valóra váljanak álmaik. 9 babaruha, 9 szárny. ennyi időm van mindezeket megvarrni. különben a babák nem lehetnek angyalok, és magam is elveszek. a babáknak repülniük kell.

ezt a cicát ma reggel a többiektől félreesve, kicsit távolabb találtam. olyan volt, mint akit félrelöktek. felveszem, de hiszen igen, ez az a cica. abból az időből. régen nem vettem kezembe. volt idő, hogy el akartam tüntetni. csak ne a játékok között. egyáltalán azt akartam, hogy ne létezzen. aztán mégse volt szívem. ő is csak egy kis plüss állat, mint a többi. ma megölelgettem. olyan meleg volt, ahogyan rásütött a nap, néztem a zöld szemét, meleg puha testét, akárhogy is, szeretnivaló, konstatáltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése